Skip to content

Hjertevill

Siden hele natta ble tilbragt i våken tilstand ble jeg pent nødt til å sove fra i 8-tiden til rundt to en gang. Konsekvensene av å sove fra 20 til 24 på kvelden heter det. Likevel våknet jeg tidsnok til å pakke sammen alt av klær, data-greier, matteutstyr og alt annet som måtte være behov for for å få utnyttet mattepåska 09 best mulig. Hvis du lurer på hvor jeg befinner meg akkurat nå så er det i Nordli, hjemmet til Frode Estil(WOW) og Sveinung Kveli(han revyfyren). Hvis du ikke har ei fjerneste anelse om hvor det er så kan du enten søke det opp eller ta ditt nærmeste kart, pek på det du tror er den mest øde plassen i Midt-Norge og du er sannsynligvis ikke langt unna. Det er så øde at når du søker på Lierne eller Nordli på Google bilder kommer det et par kartbilder og muligens ett bilde som faktisk er herfra.

De siste par kilometerene av veien(om man kan kalle det det) hit så mer ut som grøft. Her snakker vi gjørme, sand og snø blandet sammen til ekleste røra du kan tenke deg for ei jente på 17 som fortsatt øvelseskjører og ikke har den største erfaringa med slike forhold. Klarte likevel på utrolig vis å komme meg gjennom, så klapp på skuldra til meg. Resten av kvelden har bare blitt brukt på kortspill og annet kos. Egentlig overraskende godt å være her oppe, savner ikke byen for en femmer!

Nå skal jeg lese ferdig litt blogger og prøve å innbille meg at alt som finnes inni skogene her opp likner på bilder som dette:20090330211732Og ikke dette:20090402104446Alt du ser når du ser ut av vinduene nå er nemlig bekmørket og akkurat det skremmer livskiten utav meg når jeg vet at bare et lite stykke inn i mørket ligger skogkanten… Hei, jeg heter Paranoid.