Skip to content

Hjertevill

La ut på min vanlige joggerunde i dag uten å merke noe annerledes fra søndagen. Kjente etter hvert at bena var litt tunge og stoppet til og med og gikk et par meter. Tenkte likevel at «pokker heller, jeg er da ikke ute for å !» Så det ble så jeg jogget igjen. Da jeg var et par hundre meter hjemmefra så jeg ned på iPoden og oppdaget at jeg hadde brukt akkurat 28min så langt, såklart ville jeg da klare det på under halvtimen og begynte å sette opp farten. Omtrent 40 meter fra huset mitt, hadde jeg 15 sekunder igjen og satte inn spurten. Ikke mange metrene kom jeg før alt annet kom opp. Og da snakker jeg om frokosten. Ikke spør meg hvorfor, ikke spør meg hvordan, men med ett kom absolutt alt opp og nei, jeg var fortsatt ikke hjemme. Så der sto jeg da, rett ved rundkjøringa og spøy. God utsikt for alle som kjørte forbi for å si det sånn.

Lar være å gi dere noe illustrasjonsbilde til dette. Overlater alt til deres fantasi. Som hjelp på veien kan jeg vel si at frokosten besto av et knekkebrød med nugatti(som sto for fargen), ett knekkebrød med syltetøy(som bare var med) og et eple(som sto for konsistensen), en deilig blanding for å si det sånn. Regner med jeg ga alle skikkelig matlyst til middagen nå, ha en videre fortreffelig dag!

