Skip to content

Hjertevill

Nei, jeg døde ikke oppi fjellet. Satt likevel bom fast i veien grøfta på vei hjem i dag. Heldigvis for oss kom det en bil av den høyere typen og dro oss opp. Siden vi ikke kom oss videre på den veien var det bare å snu og ta omveien på ei time ekstra, som om to timer ikke var nok fra før av liksom. Siden jeg nå er dritklar slenger jeg bare opp et par bilder. Først, de skeiveste og mest misplasserte tennene noen gang, be amazed!

tennz

sjokkis

iceice

Det siste bildet tok jeg på vei hjem. Satte bilen ut i kanten og sprang ut for å ta bilde. Så mye is har jeg rett og slett aldri sett på en plass før, i tillegg fortsatte både et stykke oppover og enda lenger ned. Det var nesten så jeg vil kalle det sykt. Nå; absolutt ingenting. Håper dere har det like fint.

