Skip to content

Hjertevill

Ringte han andre fyren på tatoveringsstudiet og gjett hvem som har time den 23.juli klokken 15? Jodda, megmegmeg! Nå gjenstår det bare å bestemme meg helt for hvor jeg skal ta den, noe jeg er rimelig sikker på at jeg skal klare når jeg har over to uker på meg. Herregud, det skal bli så godt! Å vite at jeg har den og skal ha den for alltid, gleder meg så mye at jeg nesten ikke klarer å tenke på annet.

Joda, litt annet tenker jeg på. Jeg tenker på resten av sommeren, høsten og hele det neste året som kommer. Og vet dere hva? Jeg gleder meg. Jeg har innsett at til tross for mye fælt skolearbeid så har jeg også utrolig mye artig å se framover til. Bare i sommer blir det kanskje en Stockholms-tur før den er over. Til høsten blir det forhåpentligvis flere Osloturer for å leve livet litt i storbyen. I vinter begynner jeg vel å glede meg til russetid i tillegg til Åreturer med gode venner. Og til våren.. til våren blir det russetid, siste innspurt av videregående, og før jeg vet ordet av det er jeg vel ferdig med hele greia og på vei ut av byen her! Sommerfugler i magen og et smil om munnen av å tenke på det. Godt, finner ikke noen bedre beskrivelse enn det.

Forresten så er jeg i gang med en ny spotify-liste. For de sommerkveldene man ikke er ute og danser med bare ben, men likevel vil sitte hjemme og smile. Her er link: Summerlovers and broken hearts.