Skip to content

Hjertevill

For dere som har fulgt bloggen en stund husker dere kanskje at jeg snakket om det akkurat samme for en stund tilbake. Nå har lysten til å skaffe meg litt blekk i huden blusset opp igjen og jeg denne gangen har jeg også vært nede på tatoveringsstudioet her i byen for å høre om prisen. Mellom 800 og 1000 kroner for noe som varer hele resten av livet, det er jo slettes ikke mye! Motivet jeg isåfall skal ta er noe lignende disse fuglene, plassert på håndleddet eller i nakken, eller kanskje nede på bena noen plass. Det er akkurat plasseringen jeg sliter med, hjelp meg??

Det som også gjør at jeg vil ta den nå er at da jeg var nede i byen så sa de at hvis jeg ringte han ene som tatoverer så kunne det hende jeg fikk ta den i morgen eller på torsdag. Så, hva tror dere?

P.s: Selv om jeg fikk ekstra lyst da det kom opp at jeg kanskje kan få tatt den denne uka betyr det ikke at dette er noen impuls-greie. Har tenkt på å ta dette motivet i over et og et halvt år nå hvis jeg ikke tar helt feil.

