Skip to content

Hjertevill

Første innlegget jeg skriver på alt for lenge og det er en konkurranse.. Fyfaen så taper jeg er. Neida, men har bare ikke kommet på å skrive noe spesielt når jeg faktisk har gjort ting om dagene. Generelt så er disse «tingene» som regel å ligge og se serier med Stine, noe i sammenheng med alkohol eller prøve å finne ut hvordan man spiser nok (og helst litt sunt) for minst mulig penger. Det sistnevnte er forresten overraskende vanskelig, jeg har jo aldri laget middag til meg selv mer enn fire-fem dager på rad før, og da har det oftest vært minst to pizzaer tilgjengelige i fryseren. Uansett, jeg prøver mitt beste og så langt går det ganske greit. Stortrives enda og har ikke hatt lyst til å flytte hjem et eneste sekund så langt. Jeg har også fått meg jobb, men starter ikke der før 28.juli så har fortsatt en uke uten en eneste plan for hva jeg skal gjøre. Noe som egentlig er ganske godt enda, selv om jeg gleder meg til å starte. En annen ting er jo selvfølgelig at jeg har funnet ut at jeg skal gå skole til høsten, nærmere bestemt siviløkonomi på BI. Så da vet dere deeeeeeeet.

Ble ganske mye informasjon ramset opp, men sånn blir det tydeligvis når jeg lar det gå så lenge uten å skrive noe. Nå skal jeg dusje og se om jeg klarer å finne på noe morsomt å gjøre i dag også, uten å bruke penger. Forslag?

