Skip to content

Hjertevill

Endelig har det startet å komme noen vårtegn oppe i Nord-Trøndelag også! Var ute og gikk med mamma her om dagen og da var det faktisk løvetann ute. Stygge, små, trasige «blomster», men uansett, vårtegn er vårtegn. Andre ting er jo at jeg har hatt min første tentamen for våren og at det bare er to små uker til russetiden braker løs! Det er fortsatt mye jobb som står igjen, men nå gleder jeg meg så mye at jeg ikke tenker over det engang. Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg ikke er i Oslo for å være med på Sensation i kveld, men jeg kan heldigvis trøste meg med at jeg får sett Avicii på Tryvann om ikke så alt for lenge da! Dessuten tror jeg nok ikke at jeg hadde hatt penger nok til å dra på begge delene, og på Tryvann får jeg jo rullet litt med Stine og får i tillegg møtt de andre der nede. Kosliiig!

