Skip to content

Hjertevill

Ser jeg ikke har skrevet noe på to uker nå. Uff, skamme seg! Skyldes vel hovedsaklig at det har vært nokså travelt i skolesammenheng og at så lenge våren ikke viser seg igjen gjør ikke det beste humøret det heller. Var så godt som vår på mandag, nå er det nesten en halvmeter med snø igjen.. Så irriterende at jeg ikke har ord for det. Vi sitter på skolen og er supergira på russetiden, men når det laver ned snø utenfor er det vanskelig å få følelsen av at vi kommer noe spesielt nærmere. Meeen, skal ikke snakke mer om været eller noe som annet heller. Har de siste dagene sett et stort antall filmer og det har jeg tenkt å fortsette med til helga kommer. Hvis noen andre er like filmgeek som meg kan jeg jo anbefale Icheckmovies. Profilen min finner dere her og jeg utfordrer dere til å gå over meg på lista. Legg meg til som venn i tilfelle det faller dere inn å forsøke, søskenbarnet mitt har gitt opp så det er ikke noen utfordring for meg der lenger.

