Skip to content

Hjertevill

Siden jeg egentlig er nokså lei av wordpress.com for øyeblikket så jeg meg helt nødt til å forandre theme, nok en gang. Siden i går har jeg hørt masse på lista jeg la ut + minst like så mye på Scary Monsters and Nice Sprites av Skrillex, litt kontraster der altså. Vet ikke om jeg tørr å anbefale dere Skrillex engang, redd det blir for spesielt for de fleste. Men for all del, jeg ble positivt overraska, kan jo hende dere blir det også (kan være et pluss at dere liker house/lignende, ikke vet jeg)!

I morgen har jeg fri så jeg bruker det som unnskyldning for å bare sitte oppe og slappe helt av. Skal prøve å få gjort litt med særemnet i morgen og har satt opp en plan for hvordan jeg skal bli ferdig. Så gjenstår det bare å følge den.. Satser på at jeg overlever og rekker fristen uansett jeg, tror nok det skal gå bra.

