Skip to content

Hjertevill

Etter et uhell i gymtimen på fredag har jeg gått hele helga med en nakke så hard som stein. I og med at det har vært mindre behagelig har jeg tatt det veldig med ro. Nå er jeg klar for den siste skoleuka i 2010 og godt er det. Det har vært et alt for langt år som egentlig føles som om det hovedsaklig har vært fylt med venting. At jeg og de aller fleste venninnene mine ble 18 har jo selvfølgelig vært høydepunkter. Ellers tror jeg de mest positive tingene med 2010 har vært sommeren og det å dra til Åre og Oslo, kan egentlig ikke si at noen av de turene har vært skuffelser.

Nå er 2011 snart her, et år jeg gleder meg særdeles mye til. I 2011 er jeg ferdig på videregående og i 2011 skal jeg flytte. Føler det er typisk når man kommer fra litt mindre plasser, som jeg gjør, å klage over hvor lei man er av plassen man har bodd på i 19 år og jeg må innrømme at jeg er en av dem som klager. Jeg føler rett og slett at jeg er nødt til å flytte, at det er noe som er nødvendig for at jeg skal bli skikkelig glad igjen. Om akkurat det er sant kan jeg jo selvfølgelig ikke være 100% sikker på, men det kjennes i alle fall ut som om det er det rette å gjøre. Og ja, selv om sikkert 99% av følelsene min rundt det å flytte er positive, er det jo alltids skummelt å dra fra alt det man kjenner så godt, både av mennesker og omgivelser.

