Skip to content

Hjertevill

For meg med en ganske så liten blogg som bringer med seg null av inntekter, må jeg innrømme at jeg synes den siste tidens drama i bloggverdenen hovedsaklig bare er moro. At enkelte bloggere har tatt betalt for å anbefale produkter og diverse er vel noe de aller, aller fleste har skjønt for lenge siden. Det som heller overrasker meg er at mediene ikke har skjønt det før nå. Selvfølgelig sugent for frøken fotballfrue at alt dette skjer mens hun er på bryllupsreise, men ey, er man med på leken, må man tåle steken. Og helt ærlig, i og med at bloggerne selv ikke har undersøkt nærmere hva som er lov og ikke i sånne tilfeller må de nesten ta konsekvensene av dette og. Greit, det å bruke blogger som markedsføring er ganske nytt her i landet, men etter min mening er dette bare enda mer grunn til at man burde forhørt seg om regelverket på forhånd. Med andre ord har jeg vanskelig for å synes spesielt synd på de jentene som nå er «avslørt». Det er så enkelt som at de har seg selv å takke for rotet de nå har havnet i, sorry peepz.

