Skip to content

Hjertevill

Etter en dag hvor jeg stort sett var ganske mye irritert, får man virkelig prøvd seg på en slik jobb som jeg har. De fleste kundene er jo selvfølgelig kjempesnille og blir overraskende glade når vi klarer å finne det nummeret eller hva som helst annet de leter etter. Men selvfølgelig er det også de som er stressa, irriterte og ikke like snille, og i slike tilfeller blir tålmodigheten virkelig satt på prøve når man allerede har en dårlig dag. Heldigvis har jeg vendt meg til det meste man kan få, og jeg tror ikke det er mye som kan overraske meg når det kommer til hva folk spør om lengre. Med andre ord; nei, jeg kjeftet ikke på noen på jobb.

Nå er jeg i alle fall ferdig og har fått i meg tidenes selvlagde omelett, om jeg så må få si det selv. Neste på rekka er snus, litt Zero og til slutt, selvfølgelig søvn. God natt til meg, god morgen til dere resten!

