Skip to content

Hjertevill

Burde egentlig vært forbudt for meg å kommunisere med mennesker så irritert som jeg har vært i dag. Dagen startet med at jeg våknet av at ene lillebroren min drev og ropte nede i stua, da var vel egentlig stemningen for resten av dagen satt. Hadde sikkert ikke brydd meg like mye hadde det ikke vært for at jeg var på nattevakt til 5 i natt. Da setter man lite pris på å bli vekt etter 6 timers søvn av roping! Etter litt roping tilbake om at de måtte holde kjeft fikk jeg heldigvis sove igjen og også våkne av meg selv denne gangen. Dessverre hjalp ikke det stort da jeg skulle fikse noen ledninger bakpå tv’n, og genseren min hekter seg fast i en av den samme lillebroren sine gitarer. Hull i gensere setter jeg enda mindre pris på enn å bli vekt ufrivillig! Så, etter enda litt mer kjefting og smelling innså jeg at det var best for hele huset om jeg bare holdt meg oppe til det blir pizza senere i kveld. Bra valg.

Viser ikke den skeive fingeren til dere da, bare til gitaren og ropinga.

