Skip to content

Hjertevill

– Ikke det jeg egentlig har tenkt å skrive om, men; jeg har fått et par nye følgere på bloglovin! Vet ikke hvem, men tusen takk skal dere ha, fininger som er med på å gjøre humøret bra.

Så over til det jeg tenkte å skrive om, nemlig Glee! Altså, ser du det ikke allerede synes jeg du skal starte ! Ser at det klippet jeg prøvde å poste tidligere her en dag ikke fungerte (i alle fall ikke til meg), så her har dere det nok en gang:

Hvis dere enda ikke er overbevist synes jeg bare dere skal laste ned et par av de første episodene, fra forrige sesong selvfølgelig. Forhåpentligvis kommer dere til å elske det like mye som jeg gjør. Kan få meg til å både le og gråte bare i løpet av én episode, fantastisk med andre ord.

Egentlig tror jeg humøret mitt kan sammenlignes med en rekke domino-brikker, velter én i retning glad velter resten også. Så akkurat i dag har jeg det nokså bra som dere forhåpentligvis skjønner! Helga kan muligens bli bedre enn bra, men akkurat nå tar jeg en dag om gangen, passer dermed ganske så bra at jeg har fri i morgen, tihi!

