Skip to content

Hjertevill

I dag er jeg så godt som sikker på at jeg har sovet mer enn jeg har vært våken, noe jeg mistenker at jeg kommer til å få svi for nå i natt. Heldigvis starter jeg ikke før kvart over ni så jeg har vel cirka en time ekstra på meg sånn sett da.

Jeg tenker fortsatt forferdelig mye på hva jeg skal gjøre til neste år. Akkurat nå heller jeg mest mot jusstudiet. Hvorfor? Vel, det gir mange ulike muligheter i jobbmarkedet og når det kommer til om jeg faktisk har interesse for det, så ja. Mye diskusjon, drøfting og vurdering, høres ut som noe jeg ville likt i alle fall. Når jeg tenker meg om får jeg bare enda mer lyst, og det må vel være en bra ting?

Jeg har ikke lyst på en jobb som binder meg fullt og helt til Norge, men med jusutdanning kan man vel jobbe hos diverse organisasjoner og firma som også har avdelinger i utlandet, eller hva? Uff, må tydeligvis google enda litt mer.

