Skip to content

Hjertevill

Tidligere i kveld var jeg og Marte i byen og kjøpte billetter til premieren av Harry Potter! Sikkert et par dager etter den ordentlige premieren, men i alle fall første gang den vises her i byen. Evig Harry Potter-fan, Twilight er sløseri med papir i forhold!

MEN, over til det jeg egentlig tenkte å skrive om. Jeg kjenner datoen vi må søke til videre utdanning sniker seg innpå. Problemet er bare at jeg er langt ifra det punktet hvor jeg vet hva jeg vil. Jeg har vært innom tanken på alt fra medisin, til juss, til journalistisk og eventuelt noe innen media. Uansett hva jeg har lest om, sett på og vurdert så har jeg ikke kommet noe nærmere en avgjørelse om hva jeg skal søke på til våren. Derfor håper jeg nå dere kan hjelpe litt. Egentlig vil jeg bare høre hva det var som gjorde at dere klarte å bestemme dere (hvis dere da har gjort det).

