Skip to content

Hjertevill

Nok en endring i designet. Følte den forrige bakgrunnen ble litt for sukkersøtt til meg å være. Dette passer meg bedre, men så klarer jeg heller ikke å finne ut hvordan jeg får sidebar’en til å få en hvit bakgrunn slik som alle innleggene har. Peiling noen?

Helga har uansett bare gått med på å jobbe egentlig. Humøret har blitt litt bedre og sånn håper jeg på at det skal fortsette fremover. Ellers lengter jeg mye tilbake til Oslo, men for at det skal skje må jeg først ha både tid og penger nok, noe som sannsynligvis kommer til å ta litt tid å anskaffe seg. Russeklær er betalt nå, julegaver må kjøpes og på nyåret er det russekickoff i Åre. Med andre ord er det mye som krever kapital og jeg er redd det ikke blir flere turer før bursdagen til Stine, helga etter Åreturen. Menmen, jeg gleder meg allerede og jeg skal prøve å gjøre det beste utav tiden frem til da også!

