Skip to content

Hjertevill

Jeg må innrømme jeg allerede savner sommeren litt. Noe som kanskje ikke er så lurt i og med at det fortsatt er «høst» (selv om det har kommet snø). Men jo, de nettene, de uendelige sommernettene. Ei av de fineste nettene jeg hadde i sommer var da jeg var her i byen. Vi var på hjemmefest og hadde det selvfølgelig fintfintfint. Etterpå gikk jeg, Stine og Ylva hjem til Stine, noe som virket som et rimelig langt stykke. Ikke vet jeg, jeg var fortsatt småfull og gikk med Acne-sko i ene hånden og en mobil med fine meldinger fra en fin gutt i den andre. Tok en pause midt på gata, satte oss ned på den fortsatt varme asfalten og fylte gata med latter, sånn latter som bare småfulle jenter på ei sommernatt kan le.

Men enn så lenge er det høst/vinter. I mellomtiden kan man bare se tilbake på sånne netter, smile og prøve å gjøre vinternetter like fine på andre måter. Det går an det også.

