Skip to content

Hjertevill

Til tross for at jeg nå er i Oslo må dere ikke tro jeg har snudd helt om og blitt et helt annet menneske. Neida, sov til klokka tre i dag, dusjet og har bare ligget på sofaen så langt. Heldigvis blir det ikke så det blir det eneste jeg gjør i dag. Om ikke lenge skal jeg og Stine kjøre ut til Kolbotn for å sjekke ut kjøpesenteret der. (Går ut ifra at det bare er ett?) Uansett, satser på et par små kjøp i kveld også med andre ord. Og ja, hvis noen av dere har forslag til ting jeg må gjøre eller sjekke ut mens jeg er, go for it! Har fortsatt noen dager igjen i storbyen og har egentlig bare vært en dag i Bogstadveien så langt. Av ting jeg har lyst til å gjøre mens jeg er her kan jeg jo nevne at det blant annet er å prøve ut både makroner og sushi. Selv om jeg ikke har peiling på hvor man kan få kjøpt makroner, eller vet om jeg i hele tatt kommer til å like sushi. Velvel, man må ta litt sjanser.

