Skip to content

Hjertevill

Jeg lever nok en gang det gode liv hjemme hos Stine i Oslo. Mens hun ligger og leser ei av bøkene til særemnet sitt, ligger jeg på sofaen og slapper av med Dexter. Ahh, gjør meg ikke noe å ha ferie altså!

Foruten å ha sovet så lenge at Stine både var ferdig på skolen OG hadde startet på jobb, har jeg også fått svidd av et par kroner i byen. Sole Service, min guilty pleasure. Finner så godt som alltid noe jeg liker der og da er det ikke lett å holde seg unna heller. Når det henger plagg fra Acne, Whyred OG Cheap Monday der er jeg ikke vanskelig å be med andre ord. Kjøpte faktisk noe fra alle tre merkene også. Cardigan fra Acne, bukse fra Whyred og genser/cardigan fra CM, og ja, jeg er STORFORNØYD!

En annen artig ting med å komme til Oslo er at jeg plutselig ikke føler meg så høy lengre. Det er jo jenter som er lengre enn meg overalt jo! Er cirka 174 selv og her går jeg nesten rundt og føler meg kort til tider. Klager dog ikke, er bare en litt merkelig ting for meg å føle.

Smil til Oslo, så smiler Oslo tilbake! Ny genser fra Monki sånn btw..

