Skip to content

Hjertevill

Det har skjedd igjen! Jeg har blitt syk rett før jeg skal til Oslo. Denne gangen er det «heldigvis» «bare» en forkjølelse, men det er like irriterende uansett. Har prøvd å sove av meg feberen i dag, noe som betyr at jeg ikke har vært våken mange timene i strekk i dag. Ringte jobben og sa ifra om at jeg er syk, så etter jeg har pakket ferdig og dusjet nå skal jeg legge meg og håpe at enda flere timer søvn hjelper. Jeg vil ikke la dette ødelegge høstferien min, å ligge hjemme en uke med sykdom er ikke det jeg har planlagt. Koslige tider i Oslo er heller det jeg ser for meg.

Krysser fingrene for at jeg våkner opp i morgen, freshere enn noen gang. Hvis ikke.. nei, da vet jeg ikke hva jeg gjør, det er bare ikke et alternativ!

