Skip to content

Hjertevill

Begynte å lese den siste Harry Potter-boka igjen på tirsdag og de to siste kveldene har jeg egentlig ikke gjort stort annet. Jeg forstår meg ikke på folk som ikke har lest bøkene alså. Twilight kan jo ikke engang sammenlignes med Harry Potter med tanke på.. ALT! Åh, godt å være skikkelig inn i det igjen. Jeg og Marte gleder oss som gale på at den nest siste filmen skal komme og har allerede planlagt å være ute i godt tid for å bestille billetter til premieren. Faktisk så vurderer vi også å dra til Trondheim ved en senere anledning for å se den i 3D, sånt har vi såklart ikke her hvor vi bor.

Kofferten er snart pakket ferdig også. Prøver å ikke drasse med meg alt for mye unødvendig når jeg vet at jeg bare skal være der til søndag. At jeg har fire t-skjorter i tillegg til noen topper allerede er et lite unntak, litt ekstra må man jo ha med, sånn bare for sikkerhets skyld! Halv fire i morgen går bussen fra byen og i ti på åtte (tror jeg)  går flyet fra Værnes. Gleder meg så ufattelig mye til å endelig være i Oslo igjen, til tross for at det egentlig ikke er mange ukene siden sist jeg var der. Menmen, det kjennes ut som det har vært en evighet og denne helga skal nytes til det fulleste! På lørdag skal vi jo på David Guetta, noen flere som skal dit kanskje? Og flyet går ikke før halv sju på søndagen slik at vi kan hvile ut skikkelig ut kose oss hele dagen før vi drar hjemover igjen. Fintfintfint!

Nå skal jeg tilbake til boka, og kanskje litt lekser før jeg skal sette meg ned og ta en skikkelig tv-kveld for å få tiden til å gå.

