Skip to content

Hjertevill

Er sannsynligvis den som kommer frem nå. For etter min mening var det alt for mye følelser i filmen! Når jeg ser for meg en film om Wall Street, og definivt en som kommer nå etter finanskrisen, ser jeg for meg pengeaction, i massevis! Nå har jeg som sagt ikke sett den første filmen, men jeg nekter å tro at det var like mye følelseskliss i den som i den jeg nettopp har sett. Jeg kom til kinoen og forventet en film fylt av action. Folk som gikk konkurs, aksjer som stupte og panikk som følge av det. Riktig nok var det litt av det, men etter min mening var det alt for lite. Nesten som om de hadde tatt vekk det jeg forventet av det og i stedet byttet det ut med masse familiedrama. Ganske skuffende for min del med andre ord. Anbefaler derfor heller både dere og meg å se den originale Wall Street-filmen og forhåpentligvis få mer av det jeg forventer ut av den.

Nå skal jeg prøve å rette konsentrasjonen min mot norsk-lekser i kombinasjon med dagens House- og Gossip Girl-episode. Hvem tror det lykkes?

Buhu, cry me a river Shia LaBeouf.

