Skip to content

Hjertevill

Ja, jeg ser nå at begge avsnittene i forrige innlegg startet med «til tross for». Flaut. Jeg skylder på dårlig ordforråd, eventuelt dårlig fantasi, eventuelt en kombinasjon av begge deler. Siden jeg har sovet til i fire-tiden og har hatt ting å gjøre om ettermiddagene har det vært litt småtravelt, men det var faktisk litt godt med ei sånn helg. Tiden har jo gått kjappere og nå skal jeg prøve å få denne uka til å gå minst like kjapt. Det er det jo faktisk bare en håndfull dager igjen til turen og jeg tror ikke jeg kunne gledet meg mer enn jeg gjør nå! Det har jeg sikkert sagt minst ti ganger til dags dato, men så er det også sånn at jeg føler jeg bare gleder meg mer og mer for hver gang jeg har sagt det også. Skal avslutte helga med et smil etter Rosenborg vant og en titt på planen for skoleuka. Kos dere med samme sang som står på her hos meg.

