Skip to content

Hjertevill

Herregud for ei overdrevent god uke så langt. I går presterte jeg å sovne i seks-tiden og jeg våknet ikke opp igjen før halv seks i morgest. Jeg er med andre ord så uthvilt som man sannsynligvis kan få det og som om ikke det var nok så begynte jeg heller ikke på skolen før utpå formiddagen! Et par timer utpå morgenkvisten fikk jeg melding om at de siste delene til kostymet mitt til i morgen hadde kommet så nå er til og med alt i boks til kjendisfesten i morgen. Åh, herlig!

Nok et godt punkt er at jeg er ferdig så tidlig som kvart over to i morgen i tillegg til å ha fri i andre time. Nei, blir denne uka bedre nå så vet jeg ikke hva jeg gjør. Joda, det glemte jeg å si, det er fint vær også! Nå skal jeg smile meg gjennom norsk-tima før jeg bare skal hjem, gjøre litt lekser og slappe av.

Tommy Ton for Style.com.

