Skip to content

Hjertevill

Heihei! I kveld skal jeg ut og feire at Kine(hun til høyre) blir 18 når klokken slår tolv. Sitter for øyeblikket på badet hennes og ordner oss ferdig, drikker vin og hører herlig musikk. Vi skal bare ned på byens ene utested så forventer ikke den sykeste kvelden, men er det først flere av de beste venninnene mine som blir 18 så må det jo såklart feires! Hun har allerede fått bursdagsgaven min og hvis noen av dere lurer på hva hun fikk så kan jeg avsløre at det var en billett til David Guetta-konserten i Oslo i oktober. Med andre ord så blir det en skikkelig bursdagsfeiring om akkurat to uker! Kjenner jeg henne rett også så gleder hun seg minst like mye som jeg gjør. La oss kalle den kvelden for oppladningen til David Guetta heller.

