Skip to content

Hjertevill

Hehe, etter brorsan fikk mac har jeg funnet masse fine unnskyldninger for å bare sitte og tulle med photoboth. Grunnen til at jeg i hele tatt legger ut dette er fordi jeg tenkte dere skulle få se hvordan tatoveringen faktisk ser ut nå i tillegg til å vise fram den nye grå neglelakken jeg kjøpte(strengt talt var det vel mamma som kjøpte den) i går. Dessuten, hvor artig er det vel ikke å dele bilder hvor man ser litt sånn halvveis ustabil ut med hele resten av verden? Jo, supermorsomt spør du meg.

Siden i går har jeg rukket å bli anklaget for mobbing(ja, faktisk!) og fått høre at pappa synes jeg fester for mye. En nokså interessant fredag med andre ord. Helt ærlig så synes jeg ikke faren min kan uttale seg om hvor mye/lite jeg fester, han vet jo ikke noe om det. Jaja, til tross for hva man skulle tro så har jeg ikke tenkt å la det ødelegge fredagen, for den skal nytes! Med gode venner, taco, X-factor og sikkert andre fine ting også.

