Skip to content

Hjertevill

Denne helga har jeg hatt flere sånne øyeblikker man ikke får sove og man skulle ønske det var sommer enda. At solen var på vei opp snart så man bare kunne satt seg ute og ventet på den. Men nå er det ikke sommer lengre, og det er fortsatt ganske lenge til neste sommer er her. Derfor har det i stedet vært alt for mye tanker oppe i hodet mitt og ingen anledninger til å få dem ut på et eller annet vis. Det førte dermed til en søndag med et hode som jeg trodde snart skulle sprenges på grunn av overbelastning og dessverre bare kjentes tungt.

Mandagen har heldigvis vært litt bedre og jeg har mer enn nok å tenke på i skolesammenheng nå. I morgen er det en religions-prøve som jeg er langt ifra godt nok forberedt til og det sier seg vel dermed selv hva resten av kvelden blir brukt på? Jo, det vil jeg tro.

