Skip to content

Hjertevill

Alle kommentarene jeg har fått de siste dagene har gjort så mye for humøret mitt! Til tross for at jeg nå ligger i senga mi med feber og fortsatt litt nyrevondt kan jeg ikke la være å smile når jeg leser igjennom dem. Å sjekke mailen og nesten ha en ny kommentar for hver gang jeg gjør det hjelper også på. Takktakktakk og tusen takk!

Som jeg allerede har nevnt har ikke formen blitt spesielt mye bedre enda. Det er ikke like vondt som det var, men nå har jeg jo fått feber i stedet så sånn sett går det vel opp i opp. Ble ikke noe skole på meg i dag og akkurat nå kjennes det ikke ut som det blir det i morgen heller. Lekser blir heller ikke gjort når formen er som den er og jeg prøver egentlig bare å holde meg sånn nogenlunde opptatt med musikk, filmer og tv-serier slik at de få timene jeg er våken går så fort som mulig. Nå er det Freedom Writers som står på programmet, fram til jeg sovner.

