Skip to content

Hjertevill

Det er sjeldent, vel.. egentlig er det vel så godt som aldri at jeg skriver om våre såkalte «toppbloggere» her i Norge. Dette er heller ikke et innlegget rettet mot dem, men noe jeg ikke klarer å la være å kommentere lengre er den nye serien «OsloGirls» som legges ut på Vgtv. Herregud, jeg vet ikke hva dere synes, men for min del blir hele opplegget bare dumt til tusen. Jeg synes det er bra at bloggere begynner å legges merke til også som noe som kan taes seriøst og brukes til forskjellige anledninger. Det jeg derimot ikke synes er interessant er denne serien. Falskt, latterlig og hele greia kjennes bare ut for meg som et dårlig forsøk på å lage noe lignende The City. Sånn, frustrasjon sluppet ut av meg.

La oss heller snakke om noe bra! Den nye singelen som jeg håper dere alle har fått med dere, fra Kings of Leon! Kjekkasene kommer jo med nytt album i oktober (enda en grunn til at oktober blir bra) og den første sangen er sluppet. Kos dere og jeg håper bare dere alle gleder dere like mye som jeg gjør? Jo, det må dere gjøre!

