Skip to content

Hjertevill

Plutselig viste det seg at jeg har blitt syk. Antibiotika-syk. Hvor typisk er ikke det? Nå som planen var Oslohelg med fine mennesker.. Jaja, kan trøste meg med at jeg skal nedover hele to ganger i oktober! To ganger som jeg nå sikkert bare kommer til å glede meg enda mer til. Selvfølgelig surt som bare pokkern, men det er dessverre lite jeg kan gjøre med det. Slappe av, ta pillene mine og kose meg ihjel med antibiotika-bivirkninger. Happy days jeg har foran meg med andre ord! Prøver å veie opp de negative sidene med de positive, men sannheten er at de positive sånn generelt bare er masse tull jeg prøver å innbille meg at er positivt. Menmen.. Siden det hjalp så bra da dere krysser kroppsdeler sist, vær så snill og gjør det igjen, bare for at jeg skal bli frisk i stedet denne gangen?

Gi meg en som kan ligge og holde irundt meg om nettene og fortelle meg fine ting. Om ikke jeg hadde blitt frisk så hadde jeg i alle fall følt meg mye bedre.

