Skip to content

Hjertevill

Wuhu, gjett hva?! At dere krysset både hjernedeler og alt annet gjorde tydeligvis så det blir…. wait for it….. OSLOTUR! Jeppjepp, fredag etter skolen farter jeg nedover til storbyen igjen! Woopwoop, blir som en mini-høstferie allerede det. Passer meg så perfekt som du får det!

Åh, i dag er jeg i med andre ord i storhumør og det er til og med til tross for at jeg tydeligvis sov helt skeivt i natt = vondt i ene siden av ryggen. Nei, i dag vet jeg bare ikke hva som kan ødelegge for humøret, måtte vært noe svært isåfall. Og nei, det er langt ifra en oppfordring til at dere skal prøve å finne på noe heller. Nå har jeg ingen andre planer enn å smile meg gjennom resten av dagen og spise kaker for å feire at «lille»bror er 16 år i dag! Kos dere like mye som jeg skal, og tusen takk til dere som krysset kroppsdeler på mine vegne! (Liker å se for meg at dere faktisk gjorde det og at bare det alene er grunnen til at det blir noe av. Gjør dere bare enda bedre!)

Ps: I løpet av dagen har jeg til og med fått én ny følger på bloglovin! Åh, dere skulle bare visst hvor glad jeg er akkurat nå!

