Skip to content

Hjertevill

Jeg vet ikke om dere har fått det med dere denne(det er en link sånn btw), men etter jeg leste den i morgest har jeg stort sett tenkt på det i hele dag. Hvor fint må ikke det ha vært? Herregud, selv får jeg frysninger bare av tanken på det. Ikke bare var det romantisk at han fridde under en konsert med dem, men at de faktisk kom og spilte i selve bryllupet også.. Ååååå, drømmen! Hvordan gjestene kan ha klart å holde tårene tilbake skjønner ikke jeg, hadde jeg vært der tror jeg nok jeg kunne garantert en strøm av tårer.

Det er ikke rart så mange jenter får forestillinger om hvordan deres perfekte bryllup skulle vært. Bare det der var nok til å lage en haug av bilder oppe i hodet mitt ihvertfall.

Den der framført live i mitt bryllup og jeg hadde vel omtrent dødd av lykke.