Skip to content

Hjertevill

Det er typisk at i det jeg får tilbake lysten til å skrive her så kommer det alltid noe i veien hver eneste gang jeg har satt meg ned for å gjøre det. Uansett, september har startet på en fin måte! Jeg har startet å trene igjen og skjønner virkelig ikke hvorfor jeg har ventet så lenge med å gjøre det. Startet på fredag og var der nå i ettermiddag også. Ikke verst det til at jeg også har jobbet nattevakter denne helga? Nei, det er slettes ikke verst, godt å være igang igjen er det og.

Nå har jeg spist en god middag, hoppet inn i gode klær og skal prøve å få gjort litt lekser i løpet av kvelden. Og ja, siden det begynner å bli en stund siden sist. Heihei, bildebevis på at jeg fortsatt lever. Blek, slaskete og med et rotet rom i bakgrunnen, alt er som normalt.

Siden jeg allerede var i gang med kameraet, her er solbrillene jeg kjøpte i slutten av sommerferien. Etter å ha siklet på dem hele våren og sommeren ble de endelig mine!

