Skip to content

Hjertevill

Men hey, i dag har så langt vært en litt bedre dag. Kan selvfølgelig ha noe å gjøre med at klokken enda ikke har slått tolv og at alle tankene ikke har slått inn enda, eller også at jeg har sovet så mye i dag. Hvem vet. På den andre siden kan det ha noe å gjøre med at jeg faktisk fikk til noe i kjemi-timen i dag, at jeg faktisk har gledet meg til russetiden og at jeg såvidt har klart å holde tankene unna det som gjør meg så usikker. I morgen ser ut til å bli en bra skoledag, men siden det er Rosenborg-kamp om kvelden satser jeg på at resten av dagen blir like fin også. Håper på det beste, tror jeg må prøve å la det bli innstillingen min framover. La bra ting dra meg opp og andre ting ikke påvirke meg. Høres lovende ut, eller hva? Joda, for min del gjør det i alle fall det. Andre ting som også hjelper er venner som alltid er like fine og gjerne et glass hvitvin eller to.

