Skip to content

Hjertevill

Til tross for en 2.omgang hvor guttene kjempet så hardt som de kunne, gikk det ikke vår vei denne gang. Mitt kjære Rosenborg går ikke videre til Champions League og akkurat nå er det veldig surt. Veldig, veldig surt! Menmen, jeg har tro på at guttene mine går til Europaligaen og forhåpentligvis også gjøre det meget bra der. For er det en ting jeg aldri gjør så er det å miste troa på Rosenborg!

Ellers så kom jeg faktisk på noe som har skjedd i det siste! Vi (russen på skolen) har valgt både russestyre og hovedleverandør av russeklærne våre. Styret er jeg ganske fornøyd med og selv om jeg synes Russedress hadde flere fine gensere og slikt så skal jeg sannsynligvis bestille bare grunnpakke fra Russeservice og resten fra Russedress. Så sånt sett ordner faktisk alt seg uansett. Smilefjes! I morgen tror jeg at jeg tar turen ned på Narvesen og kjøper meg billett til Tryvann også! Er det ett treff jeg skal på i år så er det Tryvann. Det er sikkert i alle fall!

Jaja, jeg har i alle fall noe å glede meg til de gangene jeg får tankene unna den ene tingen.

