Skip to content

Hjertevill

Skolen og hardkjøret har startet og vi er allerede igang med lekser og diverse. Noen har allerede blitt tatt inn til rektor pga vannspruting på ferskisser, mens andre(inkludert meg) har så langt sluppet det. Wuhu! Ellers har jeg egentlig forferdelig lite å si for tiden. Blir kanskje litt sånn når tankene stort sett snurrer rundt én ting og de øyeblikkene de er over på noe annet så er det enten skole eller andre ganske så uinteressante ting. Usikker er vel ordet som beskriver best hvordan jeg føler meg for tiden. Usikker på så godt som alt og alle deler av livet. Uff, jeg skulle fått et forbud mot å sitte oppe og tenke om nettene. Sjeldent jeg får noe positivt ut av det. Tror egentlig bare jeg ender natten med enda flere spørsmål og tanker oppe i hodet mitt.

