Skip to content

Hjertevill

Alle dager kan ikke være bra dager. I dag har ikke vært en bra dag. Jeg vil bare videre. Videre fra Namsos, videre fra videregående og videre i livet. Jeg er fullstendig klar over at jeg er inne i mitt siste år og at jeg egentlig bare burde glede meg til russetid og andre fine ting. Dessverre er ikke det alltid like lett når det er så mye annet å tenke på. Andre steder jeg kunne vært, andre mennesker jeg kunne møtt og andre følelser jeg kunne følt enn de jeg føler nå. Følelseslivet mitt er ikke noe jeg helst bretter ut for alle og enhver, men det er like vanskelig å sitte alene med alle tankene. Jeg vet at det ikke skal være enkelt å få alt man vil her i livet, men så vil ikke jeg ha alt heller. Jeg vil bare ha en liten del, en liten, men samtidig stor ting som er nok til å gi meg en følelse av mening.

