Skip to content

Hjertevill

Ser nå at det bildet jeg brukte i innlegget et par hakk ned også ble brukt i et innlegg enda et par hakk lengre ned. Litt flaut, men i og med at jeg ikke har kamera for tiden og dermed er avhengig av å få bildene fra ting av andre (noe som vanligvis tar ganske lang tid) så blir det litt mangel på bildemateriale.

Fra helgens bursdagsfest. (Er forresten veldig klar over at hårfargen min har blitt mer orange/rød enn brunt i sommer. Har lenge vært meningen å gjøre noe med det.)

Sånn ellers så sitter jeg for det meste hjemme og skulle ønske jeg var andre plasser, enda. Jobbet både i dag og har sju timer foran meg i morgen også. Og plutselig, før jeg selv kunne sett det for meg, så er det skole igjen på onsdag. Mitt tredje år. Mitt russeår. Russetiden er vel stort sett det eneste jeg ser fram til når det kommer til tiden som er igjen i Namsos. Ellers håper jeg bare på å reise bort så mye som mulig, av mange grunner.

