Skip to content

Hjertevill

1. Det ene av ribbeina mine stikker mer ut enn det andre.

2. Jeg har et arr på høyre kne etter jeg slo det inn i en murstein og fikk et rimelig dypt sår. Mamma påstod at det ikke trengtes å sy så av den grunn har jeg i stedet et arr som blir like fremtredende hver sommer når jeg får brunfarge på bena.

3. Da jeg var mindre hadde jeg en tendens til å falle skikkelig minst én gang hver sommer, noe som også har gitt sine merker på bena.

4. Det eneste landet/plassen jeg har vært utenfor Skandinavia er Gran Canaria. (Flaut…)

5. I gjengjeld tilbragte jeg hele ti somrer(sommere?? whatever..) på rad i den samme svenske byen år etter år.

6. Jeg blir bare flinkere og flinkere til å miste/ødelegge mobiler. (Kan ha en sammenheng med at alkoholinntaket også har økt, ingenting er sikkert.)

7. Jeg har aldri brukket noe i kroppen min. (Men jeg knakk nesten noen av fingrene til ene broren min da jeg slengte ei bildør på dem en gang, nærmeste jeg kommer.)

Nei, jeg har faktisk ikke mer interessante ting å fortelle. Prøver virkelig å komme på noe, men det stopper opp der altså. Med tiden kommer det vel mer. I dag fikk jeg forresten pakke fra Acne i posten! Man kan aldri få nok Acne, det gjelder i alle fall for min del.

