Skip to content

Hjertevill

Overraskende nok som det kan være etter min første «festival» så lever jeg enda. Har ikke masse bilder å vise dere enda da, og i alle fall ingen fra noen konserter. For sannheten er at jeg var på så mye som en konsert i løpet av de dagene vi var i Østersund. Ikke så farlig da, regner med jeg får flere sjanser til å se Kent heldigvis. Herregud, hadde jeg hørt meg selv si dette før vi dro hadde jeg trodd jeg var blitt gal.. Menmen, gjort er gjort og vi hadde ganske mye moro mens vi gjorde det!

Nå skal jeg pakke ut kofferten ordentlig og finne rene klær for å pakke ned i den igjen. For jepp, jeg reiser bort igjen! Hvor tror jeg vi lar være hemmelig et par dager, så får dere bare vente og se. Ikke at det er så dødsspennende, men altså, litt action må jeg dra igang her hvis jeg ikke skal miste alle leserne mine!

