Skip to content

Hjertevill

Søndager er kjedelige dager. Hadde ingenting å skrive om, til og med ikke om tatoveringen. Hvis det ikke er noe mer dere lurer på om den da? Småting jeg kommer på i farten: Jeg betalte 800 små kroner. Nei, det gjorde ikke vondt! Og så langt har den ikke klødd i hele tatt. Eneste problemet er at den er så fin at jeg bare vil sitte og se på den for å forsikre meg om at den er ekte konstant.

Nå er det faktisk bare en liten dag igjen til jeg og fire andre jenter stikker på Storsjöyran 2010(google it for dere som ikke vet hva det er)! En dag hvor jeg skal dusje(ja, må faktisk planlegge det også), handle inn drikke, rydde og vaske rom, brenne cd’er, pakke ferdig og deretter jobbe sju lange timer. Et pluss med at jeg skal jobbe er at det forhåpentligvis får tiden til å gå litt raskere. Tanken på at det bare er dager til jeg står der og opplever Kent live er nesten helt ubegripelig for meg. Ord kan vel nesten ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg!

