Skip to content

Hjertevill

Er det noe man lærer seg når man først bor i Trøndelag så er det å nyte finværet så snart man har det. Derfor har tiden foran dataen vært svært så minimal de to-tre siste dagene, hvis man ser bort ifra de timene jeg er på jobb da såklart. Vet jeg ramset opp de vaktene jeg har igjen før et par dager fri, men det viste seg i ettertid at jeg skulle jobbe sju timer også nå i natt. Derfor stikker jeg nå på jobb for å hjelpe et stort antall fulle mennesker på jakt etter taxi, kebab og mulige one night stands. Neida, men joda, det er mye rart. Håper dere i resten av landet (og utlandet) har like fint vær som vi har her og at dere koser dere like mye også. I morgen kommer det forhåpentligvis et par bilder fra de siste dagene, må bare få tak i dem først.

