Skip to content

Hjertevill

Sto opp så tidlig som kvart over sju(!!!) i går og dro ganske så rett på jobb. Der ble jeg sittende i sju timer, noe som kanskje høres (og er) ganske lenge, men som gikk overraskende fort! Er vel sånn det er når man har en venninne sittende ved siden av seg og samtaler som kommer inn non-stop.

I dag ble det derimot sånn at hodet slo seg helt vrangt og til tross for paracet så ville det ikke slutte å banke hver gang jeg reiste meg eller satt oppreist. Det førte til en hjemmedag hvor jeg har oppholdt meg i senga hele dagen og knasket paracet for å dempe hodet litt. I morgen er jeg forhåpentligvis tilbake i form igjen og klar for de sju timene på jobb som jeg er satt opp på. Typisk at det skal bli noe nytt som slår seg vrangt så snart hosten har gitt seg, noe den har gjort etter Osloturen.

