Skip to content

Hjertevill

For tredje, men ikke siste gang, denne uka stikker jeg straks på jobb. Sju timer med utallige pizza-sjapper, taxi-nummer og alt mulig annet dere sannsynligvis ikke kan tenke dere engang. Ja, folk bruker faktisk 1881 til alt. Noe som for det meste er ganske herlig ta man blir litt lei av f.eks. Oslo Taxi som jeg for lengst siden har lært utenat. 02323 for dere som lurer. 08000 til Norgestaxi. Jepp, sånt er noen av tingene man automatisk får inn. Ikke så nyttig for meg akkurat nå, men hvis det en dag blir slik at jeg flytter til Oslo skal man ikke se bort ifra at jeg får bruk for det også.

Nå tror jeg at jeg skal ta meg et par minutter ekstra før jeg drar på jobb, bare for å ut og kjenne lukta som henger igjen etter den lille sommerskuren som var i stad. Regner med det er flere enn meg som faktisk liker sånne? Dere vet, sånne korte skurer hvor solen fortsatt skinner og når det er over så henger det igjen en grønn(?), frisk luft overalt. Åh, gir meg så sommerfølelse som du får det.

Uredigert.. Sitter på skolepcen ettersom jeg knakk laderen til den andre da den lå i senga her ei natt og jeg tilfeldigvis hadde klart å slenge den i gulvet.

