Skip to content

Hjertevill

Okei, må bare vise dere mailen jeg nettopp fikk.

Altså, hva er det her? Ny type spam eller? Jeg skjønner ingenting, det skal være sikkert.

I kveld har jeg bare vært med venner og hatt det koselig. Aller helst skulle jeg gjerne vært i Oslo enda, men sånn er det stort sett hver gang jeg har vært en annen plass enn her hjemme. Heldigvis har jeg en god følelse inni meg som sier at det blir flere reiser i løpet av 2010/2011 enn det har vært tidligere. Ikke bare til Oslo, men alle andre steder også. Krysser fingrene og håper på det beste for alt som kommer jeg. Resten av natten skal jeg bare kose meg med herlig musikk og ellers bare deilig stillhet, overraskende godt iblant det også. God natt og sov godt til dere som skal/gjør det.

