Skip to content

Hjertevill

I og med at jeg begynner på mitt siste år på videregående om to måneder har jeg nå begynt å tenke på hva jeg skal når jeg er ferdig med det. Det er så mye jeg vil, reise, se verden, oppleve ting. Samtidig så hadde det jo vært greit å starte med studiene med én gang. Studier avhenger igjen av karakterer noe som vil si at jeg må ta en ekstra eksamen eller to til neste år for å gjøre dem bedre, og i tillegg jobbe hardt nok for at neste års karakterer skal bli bra nok de også selvsagt.

Uansett, å komme meg ut av videregående skal jeg klare. Og etter det, hva skjer da? Én ting vet jeg og det er at jeg ikke makter å være spesielt mye lengre igjen her. Noe som frister er å dra med Gateway. Enten til New York eller Sydney, to plasser jeg se og helst bo i for en periode av livet. Velvel, tiden får vise hva det blir til. Hva med dere? Hva skal/gjør dere når dere er ferdige med videregående?

