Skip to content

Hjertevill

Fortsatt syk, fortsatt våken og fortsatt halvveis gal.  Sånn egentlig er det meningen at jeg skal på jobb klokken halv ni, men det kjennes virkelig ikke ut som om kroppen min har tenkt å tillate meg det. Etter jeg kom hjem fra Syden har det blitt alt for mange episoder av Sex og Singelliv, men også alt for få timer søvn. Søvnsyklusen min har nå blitt slik at jeg maks sover tre timer for deretter å våkne opp gjennomvåt av svette. Deilig? Jeg vet. Er jeg heldig sovner jeg igjen etter å ha vært oppe og fått kjølt meg ned litt, men det er ikke alle gangene jeg er så heldig heller.

Må bare mimre med litt sydenbilder når livet her hjemme ikke behandler meg slik jeg ønsker. Var bedre å svette litt ufrivillig av 27 varmegrader enn å svette ufrivillig på grunn av en latterlig kroppstemperatur som er helt på trynet.

