Skip to content

Hjertevill

Hva skjer så snart man kommer hjem fra en plass hvor temperaturen var over 20 grader hele døgnet og til en plass hvor temperaturen når 12 grader hvis man er heldig? Joda, man blir syk. Feber, tett/rennende nese og et hode som banker stort sett 24/7. Hvis dere lurer på hvorfor det ikke har kommet flere innlegg med bilder fra Sydenturen så er det fordi at også den andre bærbaren min(som jeg bruker fast) også har bestemt seg for å bli syk. Syk på den måten at den nekter å la meg være på internett til tross for at selve nettverket fungerer helt fint. For eksempel så fungerer uTorrent og msn helt greit, men hverken Chrome, Opera eller noen annen nettleser lar meg sjekke blogger, twitter og alt annet som er. Noe som selvsagt irriterer meg noe helt grenseløst.

Nå vurderer jeg en Sydentur nr.2 i løpet av sommerferien. Denne byen og været her gjør meg gal.

