Skip to content

Hjertevill

Livet er fortsatt godt og nå koser jeg meg med pizza og cola i tillegg til Lost. Med tanke på at det ikke er lenge siden jeg startet på sesong 1 vil jeg påstå det er ganske imponerende(?) at jeg nesten er ferdig med sesong 3 nå. Takker streiken for det. Er jeg skikkelig heldig varer den til vi forlater Norge og setter kursen mot España. Gjerne enda lengre også, med tanke på de som må sitte igjen her hjemme.

Tror ikke det har gått helt opp for meg at antallet dager til vi drar kan telles på én hånd nå. Egentlig tror jeg ikke det kommer til å gå opp for meg før flyet har passert Norges grenser og jeg sitter der med iPoden i hånda og gleder meg så mye at de timene på flyet sannsynligvis kjennes som en hel evighet. Jeg har enda ikke pakket (hater å pakke, muligens det jeg er aller dårligst til i hele verden). Så derfor håper jeg nå at dere har noen bra pakketips for en ukestur til Syden?

Bilde fra jeg var på Gran Canaria for to år siden.

Ps: Hvis noen av dere også har noen herlige sommersanger på lager tar jeg gjerne imot dem også.

